Зуухны хөтөлбөрийн шалгуур үзүүлэлтийг хангасан эсэхээ шалгана уу.

zuuhand

Реклам үзэх


shtork

000322387
Өнөөдөр
Өчигдөр
Энэ 7 хоногт
Энэ сард
Нийт
82
621
3298
10262
322387

Зуухны утаа ялгаруулалт, үр ашгийг турших лабораторийн тоног төхөөрөмж ханган нийлүүлэх

МОНГОЛ УЛС УЛААНБААТАР ЦЭВЭР АГААР ТӨСӨЛ

Зээлийн No.: IDA 5039-MN

Гэрээний нэр: Зуухны утаа ялгаруулалт, үр ашгийг турших лабораторийн тоног төхөөрөмж ханган нийлүүлэх

Гэрээний No.: CLEQ-01

  1. 1.Монгол улсын Засгийн газар нь Улаанбаатар хотын Цэвэр агаар төслийг хэрэгжүүлэх зорилгоор Дэлхийн банкнаас хөнгөлөлттэй зээл авсан бөгөөд зээлийн тодорхой хэсгээр Улаанбаатар хотод Зуухны утаа ялгаруулалт, үр ашгийг турших лабораторийн тоног төхөөрөмж ханган нийлүүлэх ажлыг санхүүжүүлэхээр төлөвлөж байна.
  2. 2.Нийслэлийн Засаг Даргын Тамгын Газрын нэрийн өмнөөс Төслийг удирдах нэгж нь эрх бүхий байгууллага, компаниудаас дараахи тоног төхөөрөмжийг ханган нийлүүлэх тендерт оролцох хүсэлтээ ирүүлэхийг урьж байна:

Бүтээгдэхүүний нэр

Нэгж

Тоо хэмжээ

А

Үнийн саналын дагуу шууд ханган нийлүүлэх бараа

1

Dust track bypass air filters, part number 801666 (Урсгал тоосны шүүлтүүр)

багц (багцандаа 8)

5

2

Dust track 37 mm filters, pre-weighed with cassettes (37мм дотоод шүүлтүүр)

ш

100

3

Differential pressure transmitters (2) with humidity for monitoring the gas line just before the analyzer (Чийглэг хийн-дифференциал даралт дамжуулагч)

багц (хос)

1

4

Галын хөтлийн дөлийн температур хэмжигч

ш

1

5

PS830P filter elements (хийн системийн тоосны шүүлтүүр

ш

41

Б

Үнийн саналын дагуу шаардлагатай үед ханган нийлүүлэх бараа

6

Bottle of CO2 gas with 5% or 6% maximum (CO2 хий 5%)

ш

1

7

Bottle of Nitrogen with pressure regulators (Бортогтой азотын хий даралт тохируулагчтай)

ш

1

8

Dust track DRX (Тоосонцрын хэмжигч)

ш

1

Барааг гэрээнд гарын үсэг зурснаас хойш 1.5 сарын дотор ханган нийлүүлнэ.

  1. 3.Сонгон шалгаруулалт нь Дэлхийн банкны “Олон улсын сэргээн босголт хөгжлийн банкны зээл болон Олон улсын хөгжлийн ассоциацийн хөнгөлттэй зээл/тусламжийн хүрээнд хэрэгжих бараа, ажил, зөвлөхийн бус үйлчилгээ худалдан авах ажиллагааны журам”-ын үнийн санал авах сонгон шалгаруулалтын хэлбэрээр явагдана. Мөн ашиг сонирхлын зөрчлөөс урьдчилан сэргийлэх Дэлхийн банкны бодлогын талаар дурдсан 1.6 болон 1.7 дугаар заалтуудыг удирдлага болгоно.
  2. 4.Сонирхсон оролцогч 2013 оны 7 дугаар сарын 8-ны өдөр буюу үүнээс өмнө дорхи хаягаар сонгон шалгаруулалтад оролцох хүсэлтээ бичгээр ирүүлнэ.
  3. 5.Хүсэлт гаргасан оролцогсод монгол хэл дээр бэлтгэсэн Үнийн санал ирүүлэх баримт бичгийг дор дурдсан хаягаас авна.
  4. 6.Дээр дурдсан хаяг нь: Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1 дүгээр хороо, Энхтайваны өргөн чөлөө 50, Азмон төв, 6-р давхар, 602 тоот, Улаанбаатар хотын Цэвэр агаар төсөл, Төслийг удирдах нэгж, Утас/факс: (976-11) 312 194.

SMALL WATER HEATING BOILER MARKET STUDY

 

ULAANBAATAR CLEAN AIR PROJECT

REQUEST FOR EXPRESSIONS OF INTEREST
(CONSULTING SERVICE)

Country:

MONGOLIA

Name of Project:

ULAANBAATAR CLEAN AIR PROJECT

Credit No.:

IDA 5039-MN

Assignment Title:

SMALL WATER HEATING BOILER MARKET STUDY

Reference No. (as per Procurement Plan):

CWHB-01

CONSULTING SERVICES

The Government of Mongolia has received financing from the World Bank toward the cost of the Ulaanbaatar Clean Air Project, and intends to apply part of the proceeds for consulting services.

The objective of the assignment is to assist the Municipality of Ulaanbaatar (MUB) through its Ulaanbaatar Clean Air Project Management Unit (UBCAP PMU) to design a program supporting the rapid penetration of clean, affordable small water heating boilers and develop a sustainable market for clean small water heating boiler market.

The consulting services (“the Services”) include design of Small Water Heating Boiler (SWHB) switch out program with the following key characteristics:

  • Assess the current SWHB (20000) switch out program under Clean Air Fund (CAF) and identify the gaps needed for a large scale, sustainable roll out of a switch out program. Key issues to be covered in the gap analysis include: eligibility criteria for a potential switch-out program (including specifications for clean SWHB (or brand names and models of clean SWHBs with related emissions performance information), after sales services requirements, expected outcomes, project management requirements, marketing, distribution and sales. Provide a judgment on the technical feasibility and cost effectiveness of the recommended outcomes.
  • Assess the current stove replacement efforts and determine what, if any, modifications are needed to improve penetration of cleaner, affordable stoves with heating walls for large scale roll out.

In developing the above, the Consultant is invited to propose a methodology, work plan and staffing that will provide sufficient evidence to support its recommendations for the two main tasks above. The Consultant is to take into account the following subtasks:

  • Task 1: Data collection/Baseline
  • Task 2: Market Assessment
  • Task 3: Based on results of Tasks 1 and 2, develop the switch out program under WB loan for SWHB and HW stoves, including the support required (logistical, technical assistance, promotional

Duration of the assignment is 8 months. Terms of Reference of the assignment can be found on the following link.

The Project Management Unit on behalf of the Municipality of Ulaanbaatar, now invites eligible consulting firms (“Consultants”) to indicate their interest in providing the Services. Interested Consultants should provide information demonstrating that they have the required qualifications and relevant experience to perform the Services. The short listing criteria are:

  1. The consulting firm should have completed at least 3 similar contracts relevant to the assignment in the lastyears.
  2. Technical and managerial capabilities of the firm;
  3. Qualifications of key staff (with proven technical expertise and experience in the field of the assignment);
  4. Familiarity with Mongolian conditions would be preferable.

The attention of interested Consultants is drawn to paragraph 1.9 of the World Bank’s Guidelines: Selection and Employment of Consultants by World Bank Borrowers (May 2004 Edition and revised in January 2011) (“Consultant Guidelines”), setting forth the World Bank’s policy on conflict of interest.

Consultants may associate with other firms in the form of a joint venture or a sub-consultancy to enhance their qualifications.

A Consultant will be selected in accordance with the Selection Based on the Consultants’ Qualification (CQS) method set out in the Consultant Guidelines.

Further information can be obtained at the address below during office hours 0800 to 1700 hours (Ulaanbaatar time).

Expressions of interest must be delivered in a written form to the address below (in person, or by mail, or by fax, or by e-mail) by Monday, July 22, 2013:

Contact Address:                  Project Management Unit

Ulaanbaatar Clean Air Project
Attn: Mr. N. Enkhbold, Director of PMU

6th floor, Azmon Center, Enkhtaivan Avenue 50, Khoroo 1,

Sukhbaatar District, Ulaanbaatar, Mongolia.

E-mail: Энэ и-мэйл хаягийг спамботоос хамгаалсан. Та үзэхийн тулд JavaScript идэвхжүүлэх хэрэгтэй.

Tel/Fax: 976-11-312194

 

TOR of Small water heating boiler market study

Objective
The objective of the assignment is to assist the Municipality of Ulaanbaatar (MUB) through its Ulaanbaatar Clean Air Project Management Unit (UBCAP PMU) to design a program supporting the rapid penetration of clean, affordable small water heating boilers and develop a sustainable market for clean small water heating boiler market.
Scope of Work
The consultant will design of SWHB switch out program with the following key characteristics:

  • Assess the current SWHB (20000)switch out program under CAF and identify the gaps needed for a large scale, sustainable roll out of a switch out program. Key issues to be covered in the gap analysis include , : eligibility criteria for a potential switch-out program (including specifications for clean SWHB (or brand names and models of clean SWHBs with related emissions performance information), after sales services requirements, expected outcomes, project management requirements, marketing, distribution and sales. Provide a judgment on the technical feasibility and cost effectiveness of the recommended outcomes.
  • Assess the current stove replacement efforts and determine what, if any, modifications are needed to improve penetration of cleaner, affordable stoves with heating walls for large scale roll out.

In developing the above, the Consultant is invited to propose a methodology, work plan and staffing that will provide sufficient evidence to support its recommendations for the two main tasks above. The Consultant is to take into account the following subtasks:

Task 1, Data collection/Baseline

  • The consultant shall take a 1000 household sample from the list of known households in UB with a SWHB and carry out a more detailed inventory in these households to record data including boiler vintage, capacity, manufacturer/brand name, approximate fuel consumption, location (inside house or in a separate room), use (space heating, hot tap water and/or other), existence of pumps for circulation and heat regulation and their capacities). The consultant may propose other data points required to establish a baseline typology of small water heating boilers and their use.
  • The sampling technique used to select 1000 households will either be systematic or simple random sampling. The selected households will be drawn from the list of households in UB with a SWHB.
  • Identify the top 5-8 SWHBs models that are used in UB and describe the product characteristics (origin, features), producers or distributors, prices, warrantees, sales volumes and other information which would develop an understanding of the main characteristics of the small water heating boiler market for households and provide a baseline description of the SWHB used in the market and their PM emissions performance.
  • Estimate current status of SEET laboratory and its possibility for testing of SWHB. The SEET lab was initially designed for emission testing of stoves and is expected to be extended for testing of SWHBs. Get emissions tested for the top 5 SWHBs for household use at the SEET laboratory. This will require the consultant to purchase the 5 SWHBs and deliver them to the SEET laboratory. The laboratory is expected to carry out the tests free of charge. In case of unavailability of current laboratory for SWHB testing (because of the space for testing or other problems) the consultant shall propose different options for getting emissions tested for selected SWHBs.
  • Collect information about the construction process of heating walls (HW) - who constructs, who designs, horizontal/vertical flues, safety standards, approximate installation costs, cleaning services/instructions, lessons learnt from stove replacement programs (MCA) and other information needed to provide a baseline description of HW stoves and their PM emissions performance.
  • Based on the collected information and lessons learnt from stove replacement program to recommend technical guidelines on installment of low emission stoves connected to heating walls and carry out safety requirements.

Task 2, Market Assessment

  • Based on the most recent WB financed household survey (finalized in in January 2013) and an assessment of the operating manuals for SWHB and identified deviations between theoretical use and actual field use, the consultants will inform the SEET lab of the main issues for incorporation in the testing protocol for SWHB and finalization of performance benchmarks, and training programs; the test protocol should allow performance reporting under optimal conditions as well as under expected conditions

for un-informed households (i.e., household who do not know how to properly use the SWHB)

  • Assess the supply chain for the 5-8 top models in terms of their ability to deliver high volumes of current and, if necessary, cleaner products including price build up of the products (costs of production, transportation and installation by model, respectively), and estimate production capacity, and customer services provided (consumer education/use training, after sales services, maintenance, repair); assess repair market, if any. The assessment should include at least one of the most popular imported models.
  • Assess technical safety standards for SWHB (design, installation & operation), and propose minimum standards and criteria for the safe operation of clean SWHB (incl. temperature controlled pumps etc.)
  • Become familiar with the emission reduction and other requirements of different stove replacement programs underway during the Assignment (MCA, CAF). Based on these benchmarks and test results, if available, propose criteria in similar categories for acceptable SWHBs that would deliver cleaner (in terms of significantly reduced particulates comparable to allowable emissions factors in current UBCAP criteria for stoves) and affordable (relative to current price points) heating appliances.
  • Assess the willingness and ability of vendors (e.g. sellers of imported products) and local producers of stoves and SWHB to produce or import cleaner models, based on the proposed criteria of the consultants, identify barriers to rapid market penetration, and develop cost-effective solutions to address the barriers;
  • Estimate and describe market segments for different SWHB and HW stoves, estimate their potential PM reduction potential for each segment;
  • Conduct research to identify models available outside Mongolia that would meet proposed performance criteria.

Task 3: Based on results of Tasks 1 and 2, develop the switch out program under WB loan for SWHB and HW stoves, including the support required (logistical, technical assistance, promotional ...

Read more

Баянзүрх дүүргийн 5 дугаар хорооны нутаг дэвсгэрт барих авто замын барилга угсралтын ажил

Сонгон шалгаруулалтын урилга (СШУ)
Монгол улс
Иргэдийн оролцоонд тулгуурлан гэр хорооллын
бичил дэд бүтцийг хөгжүүлэх төсөл – Хоёр дахь шат
Буцалтгүй тусламжийн дугаар: TF099673
Улаанбаатар хотын Баянзүрх дүүргийн 5 дугаар хорооны
нутаг дэвсгэрт барих авто замын барилга угсралтын ажил
СШУ: TF099673//P1-AR

Огноо: 2013 оны 4 дүгээр сарын 8

1. Энэхүү сонгон шалгаруулалтын урилга нь dgMarket сайтад 2011 оны 7 дугаар сарын 22-ны өдөр нийтлэгдсэн тус төслийн сонгон шалгаруулалтын ерөнхий мэдэгдлийн дагуу хийгдсэн болно.
2. Монгол улсын Засгийн газар “Иргэдийн оролцоог дэмжих төсөл”-ийн хоёр шатыг хэрэгжүүлэх зорилгоор Японы Нийгмийн хөгжлийн сангийн буцалтгүй тусламжийг авсан бөгөөд буцалтгүй тусламжийн тодорхой хэсгээр Улаанбаатар хотын Баянзүрх дүүргийн 5 дугаар хорооны нутаг дэвсгэрт авто зам барих TF099673//P1-AR гэрээт ажлыг санхүүжүүлэхээр төлөвлөж байна.
3. Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газрын нэрийн өмнөөс Улаанбаатар хотын нийтийн аж ахуйг сайжруулах Төслийг удирдах нэгж Улаанбаатар хотын Баянзүрх дүүргийн 5 дугаар хорооны нутаг дэвсгэрт барих авто замын барилга угсралтын ажил гүйцэтгэх эрх бүхий, мэргэжлийн ур чадвартай байгууллагыг сонгон шалгаруулалтын битүүмжилсэн саналаа ирүүлэхийг урьж байна.
4. Сонгон шалгаруулалт нь Дэлхийн банкны “Олон улсын сэргээн босголт хөгжлийн банкны зээл болон ОУХА-ийн хөнгөлттэй зээл/тусламжийн хүрээнд хэрэгжих бараа ханган нийлүүлэх болон барилгын ажил гүйцэтгэх” журмын дагуу дотоодын нээлттэй сонгон шалгаруулалтын хэлбэрээр явагдах бөгөөд сонгон шалгаруулалтын баримт бичигт заасны дагуу эрх бүхий бүх оролцогсдод нээлттэй байна.
5. Сонгон шалгаруулалтад оролцох хүсэлтэй эрх бүхий байгууллага энэ талаархи мэдээллийг Улаанбаатар хотын нийтийн аж ахуйг сайжруулах Төслийг удирдах нэгж, захирал Н. Энхболд, Энэ и-мэйл хаягийг спамботоос хамгаалсан. Та үзэхийн тулд JavaScript идэвхжүүлэх хэрэгтэй. гэсэн хаягаар авч болохоос гадна дорхи хаягаар өдөр бүрийн 08.00 – 17.00 цагийн хооронд Сонгон шалгаруулалтын баримт бичигтэй танилцаж болно.
6. Мэргэжлийн ур чадвар, туршлагын талаар тавигдах шаардлага:
(а) Сонгон шалгаруулалтад оролцогчийн барилгын ажлын жилийн орлогын хэмжээ нь өнгөрсөн гурван жилийн аль нэг жилд нь 265 сая төгрөгөөс багагүй байна.
(б) Сонгон шалгаруулалтад оролцогч нь сүүлийн 3 жилд ижил төстэй барилга (асфальтан авто зам гэрэлтүүлэг, ус зайлуулах шугамын хамт) угсралтын ажил гүйцэтгэсэн туршлагатай байна.
(в) Сонгон шалгаруулалтад оролцогч нь тус гэрээт ажлыг гүйцэтгэхэд зориулан сүүлийн 3 жилийн аль нэг жилд нь доод тал нь 40 сая төгрөгийн хөрвөх чадвартай активууд ба зээлийн хөрөнгөтэй байснаа харуулна.
7. Сонирхсон оролцогсод нь монгол хэл дээр бэлтгэсэн сонгон шалгаруулалтын баримт бичгийн иж бүрдлийг авах хүсэлтээ бичгээр гаргаж, эргэн төлөгдөхгүй нөхцөлтэйгээр нэг бүрийг нь 200,000 төгрөгөөр худалдан авч болно. Төлбөрийг бэлнээр эсвэл Төслийг удирдах нэгжийн Дансны нэр: JSDF2, Банкны нэр: Төрийн банк, Дансны дугаар: 3400038196 тоот дансанд шилжүүлнэ. Сонгон шалгаруулалтын баримт бичгийг гадаадад агаарын шуудангаар, орон нутагт ердийн шуудангаар илгээнэ. Гадаадад буухиа шуудангаар илгээх тохиолдолд 150,000 төгрөг нэмж төлнө.
8. Сонгон шалгаруулалтын журам, сонгон шалгаруулалтын санал болон гэрээт ажлын талаар мэдээлэл, зөвлөлгөө өгөх үүднээс сонгон шалгаруулалтын өмнөх уулзалтыг 2013 оны 4 дүгээр сарын 22-ны Даваа гаригийн 15 цагт Төслийг удирдах нэгжийн байранд хийнэ.
9. Сонгон шалгаруулалтын баримт бичгийг дор дурдсан хаягаар 2013 оны 5 дугаар сарын 8-ны Лхагва гаригийн 15:00 цаг (Улаанбаатарын цагаар)-т эсвэл үүнээс өмнө ирүүлнэ. Хожимдсон саналыг хүчингүйд тооцно. Сонгон шалгаруулалтын саналуудыг 2013 оны 5 дугаар сарын 8-ны Лхагва гаригийн 15:00 цаг (Улаанбаатарын цагаар)-т дор дурдсан хаягаар сонгон шалгаруулалтад оролцогсдын төлөөлөгчдийг байлцуулан нээнэ. Сонгон шалгаруулалтын бүх саналыг 9,000,000.00 төгрөгийн баталгааны хамт ирүүлнэ.
10. Дээр дурдсан хаяг нь: Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1 дүгээр хороо, Энхтайваны өргөн чөлөө 50, Азмон төв, 6-р давхар, 603 тоот, Улаанбаатар хотын нийтийн аж ахуйг сайжруулах Төслийг удирдах нэгж, Утас: (976-11) 312 194, факс: (976-11) 321 674.

Aвто замын барилга угсралтын ажилд урьж байна

Сонгон шалгаруулалтын урилга (СШУ)
Монгол улс
Иргэдийн оролцоонд тулгуурлан гэр хорооллын
бичил дэд бүтцийг хөгжүүлэх төсөл – Хоёр дахь шат
Буцалтгүй тусламжийн дугаар: TF099673
Улаанбаатар хотын Баянзүрх дүүргийн 5 дугаар хорооны
нутаг дэвсгэрт барих авто замын барилга угсралтын ажил
СШУ: TF099673//P1-AR

Огноо: 2013 оны 4 дүгээр сарын 8

1. Энэхүү сонгон шалгаруулалтын урилга нь dgMarket сайтад 2011 оны 7 дугаар сарын 22-ны өдөр нийтлэгдсэн тус төслийн сонгон шалгаруулалтын ерөнхий мэдэгдлийн дагуу хийгдсэн болно.
2. Монгол улсын Засгийн газар “Иргэдийн оролцоог дэмжих төсөл”-ийн хоёр шатыг хэрэгжүүлэх зорилгоор Японы Нийгмийн хөгжлийн сангийн буцалтгүй тусламжийг авсан бөгөөд буцалтгүй тусламжийн тодорхой хэсгээр Улаанбаатар хотын Баянзүрх дүүргийн 5 дугаар хорооны нутаг дэвсгэрт авто зам барих TF099673//P1-AR гэрээт ажлыг санхүүжүүлэхээр төлөвлөж байна.
3. Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газрын нэрийн өмнөөс Улаанбаатар хотын нийтийн аж ахуйг сайжруулах Төслийг удирдах нэгж Улаанбаатар хотын Баянзүрх дүүргийн 5 дугаар хорооны нутаг дэвсгэрт барих авто замын барилга угсралтын ажил гүйцэтгэх эрх бүхий, мэргэжлийн ур чадвартай байгууллагыг сонгон шалгаруулалтын битүүмжилсэн саналаа ирүүлэхийг урьж байна.
4. Сонгон шалгаруулалт нь Дэлхийн банкны “Олон улсын сэргээн босголт хөгжлийн банкны зээл болон ОУХА-ийн хөнгөлттэй зээл/тусламжийн хүрээнд хэрэгжих бараа ханган нийлүүлэх болон барилгын ажил гүйцэтгэх” журмын дагуу дотоодын нээлттэй сонгон шалгаруулалтын хэлбэрээр явагдах бөгөөд сонгон шалгаруулалтын баримт бичигт заасны дагуу эрх бүхий бүх оролцогсдод нээлттэй байна.
5. Сонгон шалгаруулалтад оролцох хүсэлтэй эрх бүхий байгууллага энэ талаархи мэдээллийг Улаанбаатар хотын нийтийн аж ахуйг сайжруулах Төслийг удирдах нэгж, захирал Н. Энхболд, Энэ и-мэйл хаягийг спамботоос хамгаалсан. Та үзэхийн тулд JavaScript идэвхжүүлэх хэрэгтэй. гэсэн хаягаар авч болохоос гадна дорхи хаягаар өдөр бүрийн 08.00 – 17.00 цагийн хооронд Сонгон шалгаруулалтын баримт бичигтэй танилцаж болно.
6. Мэргэжлийн ур чадвар, туршлагын талаар тавигдах шаардлага:
(а) Сонгон шалгаруулалтад оролцогчийн барилгын ажлын жилийн орлогын хэмжээ нь өнгөрсөн гурван жилийн аль нэг жилд нь 265 сая төгрөгөөс багагүй байна.
(б) Сонгон шалгаруулалтад оролцогч нь сүүлийн 3 жилд ижил төстэй барилга (асфальтан авто зам гэрэлтүүлэг, ус зайлуулах шугамын хамт) угсралтын ажил гүйцэтгэсэн туршлагатай байна.
(в) Сонгон шалгаруулалтад оролцогч нь тус гэрээт ажлыг гүйцэтгэхэд зориулан сүүлийн 3 жилийн аль нэг жилд нь доод тал нь 40 сая төгрөгийн хөрвөх чадвартай активууд ба зээлийн хөрөнгөтэй байснаа харуулна.
7. Сонирхсон оролцогсод нь монгол хэл дээр бэлтгэсэн сонгон шалгаруулалтын баримт бичгийн иж бүрдлийг авах хүсэлтээ бичгээр гаргаж, эргэн төлөгдөхгүй нөхцөлтэйгээр нэг бүрийг нь 200,000 төгрөгөөр худалдан авч болно. Төлбөрийг бэлнээр эсвэл Төслийг удирдах нэгжийн Дансны нэр: JSDF2, Банкны нэр: Төрийн банк, Дансны дугаар: 3400038196 тоот дансанд шилжүүлнэ. Сонгон шалгаруулалтын баримт бичгийг гадаадад агаарын шуудангаар, орон нутагт ердийн шуудангаар илгээнэ. Гадаадад буухиа шуудангаар илгээх тохиолдолд 150,000 төгрөг нэмж төлнө.
8. Сонгон шалгаруулалтын журам, сонгон шалгаруулалтын санал болон гэрээт ажлын талаар мэдээлэл, зөвлөлгөө өгөх үүднээс сонгон шалгаруулалтын өмнөх уулзалтыг 2013 оны 4 дүгээр сарын 22-ны Даваа гаригийн 15 цагт Төслийг удирдах нэгжийн байранд хийнэ.
9. Сонгон шалгаруулалтын баримт бичгийг дор дурдсан хаягаар 2013 оны 5 дугаар сарын 8-ны Лхагва гаригийн 15:00 цаг (Улаанбаатарын цагаар)-т эсвэл үүнээс өмнө ирүүлнэ. Хожимдсон саналыг хүчингүйд тооцно. Сонгон шалгаруулалтын саналуудыг 2013 оны 5 дугаар сарын 8-ны Лхагва гаригийн 15:00 цаг (Улаанбаатарын цагаар)-т дор дурдсан хаягаар сонгон шалгаруулалтад оролцогсдын төлөөлөгчдийг байлцуулан нээнэ. Сонгон шалгаруулалтын бүх саналыг 9,000,000.00 төгрөгийн баталгааны хамт ирүүлнэ.
10. Дээр дурдсан хаяг нь: Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1 дүгээр хороо, Энхтайваны өргөн чөлөө 50, Азмон төв, 6-р давхар, 603 тоот, Улаанбаатар хотын нийтийн аж ахуйг сайжруулах Төслийг удирдах нэгж, Утас: (976-11) 312 194, факс: (976-11) 321 674.

Зохиогчийн эрх © 2014 www.usip.mn. Бүх эрхийг хуулиар хамгаалсан.
Joomla! нь GNU GPL Олон Нийтийн Лиценз-ийн дагуу гарсан Үнэгүй програм хангамж юм.